Friday, February 6, 2009

Weekly Performance : WEEK 23


Kita berjumpa lagi setelah seminggu abis game aritu. Rank Raub Championship pun dah banyak berubah. Aku terpanggil lagi untuk memberi review walaupun mempunyai lain-lain tanggungjawab yang lebih penting untuk negara dan masa depan anak-anak.. hehe.

Setelah membuat siasatan sendiri, aku baru tahu rupanya Amin, Didi n Itik yang dah lama berdiam diri selama ni rupanya sudah berkecimpung dalam dunia hiburan hingga telah menerbitkan album sendiri. Gambo kat atas merupakan cover album mereka yang bertajuk 'And Justice For Ayam..'

Penampilan Itik sebagai vokalis utama kumpulan, Didi gitar n Amin sebagai drummer yang berkebolehan bermain drum sambil menari sudah tentu mengegarkan dunia hiburan masa kini.

Ok, berbalik kepada perkara yang paling penting. WEEK 23 merupakan minggu yang paling istimewa buat team aku, Selamat Pagi Cinta yang 1st time bold season ni. Aku ucapkan terima kasih pada Yus kerana bagi chance 0.5 point lebih untuk aku merangkul bold minggu ni.

Tiada apa lagi nak aku katakan, sememangnya kehandalan memang boleh dilihat diakhir-akhir season.

Sampai berjumpa lagi, kita tengok berapa lama aku boleh bergumbira .. huhu!

5 comments:

  1. aku nak beli album ni, bak sepuloh. kekeh

    ReplyDelete
  2. hehehe... lagi up up & da' way....

    ReplyDelete
  3. wahai ayam2 sekalian, di manakah kalian bersembunyik.. menjelmalah wahai si mambang ayam

    ReplyDelete
  4. Ape kate tampal kat anak-pahang.net gak... sumer leh tengok...

    ReplyDelete