Friday, October 23, 2009

Weekly Performance : WEEK 8

Aku sebenarnya tak sangka pun team Arsenal U30 aku ni bleh plak bold untuk WEEK 8 nih. Sebab point pun xde la banyak pun kan, takat 84 jek. Tapi tu la, dah rezeki.. hehe.

Aku ingat, season depan, kalau league Raub Championship ni diteruskan, biarlah orang lain yang menganjurkannya selain dari aku ni. Bukan pe, nampak cam tak adil la plak kan, aku anjur, aku je jadi Champion.. kekekeh.. Ikhlas aku cakap, cam aku membuli budak sekolah rendah yang pendek bermain tenis jek bila membandingkan team fantasy aku dengan team kekawan sekalian (Aiseh, nampak takbur sangat plak bila aku tulis cam ni, jangan marah ha... haha)

Sebenarnya, form point fantasy kita kebanyakannya dari league Raub Championship ni memang merundum. Ye la, yang paling tinggi pun tak sampai 100, apahal? Banding ngan world rank, diorang bleh dapat sampai 140++ tu. Mungkin injury yang menyerang player2 seperti Torres, Gerrard dan Rooney membuatkan kekawan pening/serba-salah/tak reti nak memilih player yang boleh mengaut score tinggi untuk WEEK 8 baru nih.

Cuba kita nengok line-up team aku utk WEEK 8:

Robinson (Blackburn) 2

Vermaelen (Arsenal) 5.5
Heitinga (Everton) 5.5
Gibbs (Arsenal) 5

Jarvis (Wolverhampton) 0.5 - bleh plak dia jadi sub je ari tu
Fabregas (Arsenal) 12
Dunn (Blackburn) 19
Duff (Fulham) 15 - penukaran saat2 akhir bersama Robinson dari Myhill+Nani, berbaloi!

Drogba (Chelsea) 10.5 - tak penah buang dari start season
Adebayor (Man City) 0.5 - membazir jek beli, blah la Adebayot
Saha (Everton) 8.5


Baru 84 je, memang ada member yang kurang 1-2 point je dari aku, tapi nak buat camane (jangan bunuh diri). Sebenarnya aku kecewa gak, aku target nak dapat at least 100 point tiap minggu - baru la sama ngan harga player yang kita habiskan dengan team value yang Yahoo kasi kan?

WEEK 9 yang akan menyusul ni kena banyak study lagi tambah2 ada plak game antara BIG 4 (Liverpool vs Man Utd), syok tu, tapi kalu ramai yang injured bosan gak.

Agaknya itu je dari aku, sampaikan salamku pada bini, awek, kekasih gelap dan kawan perempuan anda, bagitau korang perlukan lebih masa untuk fantasy football lagi dari duk berkepit dengan mereka (tapi yang berbini tu, tanggungjawab kena full commited tau, baru la dikatakan handal)

Go go go!

No comments:

Post a Comment