Wednesday, August 11, 2010

Raub Championship : The 2010/11 Challenge!


Assalamualaikum.. kepada rakan2, manager2 Raub Championship serta pengunjung2 yang selalu bertandang ke blog Raub Champions ni. Bulan Ramadhan, bulan mulia, ibadah kita jangan lupa, kita balun cukup2 dan tak lupa EPL juga nak start hujung minggu ni.

Aku tau, memang agak lewat buat announcement ajak korang join league kita untuk season 2010/2011 nih. Tapi rasanya takde hal, korang yang selalu energetik, pantas bertindak, pastinya takkan melepaskan peluang untuk bertanding lagi dalam liga fantasy football yang sememangnya wajib bagi kita tetiap season EPL. Walaupun champion season lepas still aku (hehe), pastinya korang takkan berputus asa untuk terus menghalang aku untuk jadi juara plak season ni (amboi bongkaknya)

Ok, (banyak plak intronya) aku dah create group dalam Yahoo Fantasy Football. So, korang semua bleh dah join bebila. Tahun ni aku longgarkan sket la, kira aku terus je bagi id n password, korang terus bleh masuk tanpa bayar dulu, tapi ada dateline plak untuk menjelaskan fee tersebut - kalu tak bayar, aku delete je terus, bukan apa, karang bayar lambat krang tengah2 season, rank plak kat bawah2 je, trus tak bayar yuran, kan ganggu sistem tu. hehe

Raub Championship 2010/2011

id no: 5685
password: karimlagi

Setelah aku buat meeting (secara online jek) ngan ahli2 lembaga Raub Championship, kami setuju nak up sket yuran season ni jadi RM30 . Setelah ditimbang2, semua setuju nak buat BBQ daripada collection yuran tu n additional hadiah sket untuk rank yang di atas. So, tiada la unsur2 judi sebab takde yang rugi, semua merasa. At least, pas raya (aku bagi dateline sampai 17 September 2010) semua dah bleh setel yuran

Kalu ada member yang nak bayar awal, lagi bagus. Korang bleh terus je bagi duit ke aku, sama ada;

- cash terus (cari la aku, ada di Tersang nu)
- bank-in ke akaun aku HASSAN @ ABD RAHIM BIN RAMLI (online atau kat ATM) Maybank 156132590518 CIMB 06080070559521

Ok? Rasanya xde masalah. Apa2 hal, contact je aku: 0129864802 @ exmaroefu@gmail.com

Kepada mereka yang masih baru dan tak berapa paham, bleh rujuk post Yahoo Fantasy Football : The Basics

Wasalam..

No comments:

Post a Comment