Wednesday, April 8, 2009

Weekly Performance : WEEK 29

Setelah mencari2 dan mencuri2, aku ada gak masa nak tulis weekly performance minggu ni. Firstly, aku nak berterima kasih pada Azry aka Akagi (Raub FC) kerana buat advertise secara besar2an untuk blog Raub Champions kita ni kat Anak Pahang Dot Net. Moga blog ni menjadi panduan kita dalam mendalami dunia fantasy football, walaupun ada geng2 kita yang xsanggup dah nak singgah ke blog ni kerana mutasi ayam yang teruk berlaku ke atas mereka.. haha!

Berbalik pada tujuan sebenar. Gambo budak Tersang kat atas tu menunjukkan team dia dah bold Week 29 ni. Walaupun Kropol seorang yang tak menentu orangnya (kejab hip hop, kejab grindcore, kejab irama malaysia dll), tapi team Panthers... berjaya mengekalkan kedudukannya di 3rd place kat Liga Raub Championship. Sedangkan team aku, telah pun berjaya berada di puncak agung liga. Terima kasih pada kekawan sejawat yang banyak memberi galakan dan sokongan.. kekeh! terutama pada mereka yang berada dalam lingkungan reban.

Semoga rerakan lain (rebanman khasnya) boleh mencabar kedudukan aku di puncak liga ni. Kalu tak busan a, cam compete ngan bapuk plak - dah kalah nangis. Pikir2 kan la ye, kalu aku terRiak tu, jangan marah ha, tak berniat pun cuma bergurau senda kita ada nya.. hehe. Bubuy!


5 comments:

  1. nak tanya korang wei, kropol hidup lagi ke? hehe. korang perati a gak dia tu, jgn dia berpakaian cam tomboy lagi ek.. kekeh! go go go!

    ReplyDelete
  2. Berpakaian arbok??? bila da dimane?

    ReplyDelete
  3. saje spekulasi jek.. hehe. - sebab bila aku jumpa kropol, mesti dia ada fesyen baru yang tak tercapai oleh otak aku

    ReplyDelete
  4. apsal akunya team makin lama makin kebawah???????

    ReplyDelete
  5. kena byk study lg jim + membuat sedekah pizza Domino kat kekawan.. hehe

    ReplyDelete