Saturday, August 1, 2009

Raub Championship : The Challenge


Contest Fantasy Football untuk group Raub Championship season 2009/2010 kini dibuka. Aku ingin menjemput semua rerakan dan sahabat handai untuk sama kita melalui satu lagi season EPL yang penuh panca roba ini.. hehe. Penyertaan adalah untuk semua lapisan masyarakat, tidak terhad dari segi umur, kaum, rupa paras dan sebagainya..
  • Yuran penyertaan adalah RM20
  • Hanya satu team untuk setiap peserta
  • team yang telah didaftarkan akan kekal hingga ke akhir season
Hadiah adalah;

Piala (untuk johan, naib johan dan tempat ke-3)
Wang Tunai (untuk johan hingga tempat ke-5) - tidak dapat dinyatakan secara tepat, bergantung kepada penyertaan setelah ditolak kos piala

Kepada yang berminat, sila login di http://uk.premiership.fantasysports.yahoo.com/ untuk create team anda dan join group Raub Championship ni.

- makluman kepada semua peserta, nombor id dan password group akan diberi sejurus selepas yuran penyertaan dijelaskan (mintak maaf kalu cam tegas sket - dah cikgu organise, cam tak paham.. hehe)

Semua payment boleh dibuat secara;
  • cash (on hand), bebila jumpa aku la
  • bank-in ke account aku HASSAN @ ABD RAHIM BIN RAMLI (online atau kat ATM) Maybank 156132590518                CIMB 06080070559521
dateline untuk penyertaan adalah sehingga 1 September 2009!!

sila inform aku;
  1. nama peserta
  2. nama team
  3. contact no atau email pun jadi la
selepas membuat payment ke
no aku: 012-9864802
email: exmaroefu@gmail.com

6 comments:

  1. semua adalah seperti season lepas, kecuali registeration fee naik sket rm20

    - sebarang pertanyaan bleh trus kat shoutbox sebelah kanan nu

    ReplyDelete
  2. 1st prize kene bg hadiah kambing laaaa.....hahahahaaaa......

    ReplyDelete
  3. ko jgn jim - ari tu jd xtenteram gak memikirkan masalah dunia per'kambing'an nih.. hehe.
    - tapi kalo ko nak sponsor, apa salahnya... huhu

    ReplyDelete
  4. Perhatian: walaupun anda berniat untuk join group kemudian (mgkin menantikan duit abg utk sponsor), sila register team anda n sediakan line up anda untuk game 15hb nih - karang bersungut cam pompuan plak sbb aku tak ingatkan

    ReplyDelete
  5. nnt aku bayar duit utk team aku, ray, e ngan ayu

    ReplyDelete
  6. ok beb contest registeration dah close wei.. huhu!

    ReplyDelete