Friday, January 16, 2009

Weekly Performance : WEEK 20














Akhirnya, aku mempunyai peluang juge nak meng'post' review fantasy kita minggu ni, setelah menunggu game MU vs Wigan yang berakhir dengan 1-0, gol minit pertama daripada Rooney - aku still tak pueh ati tak dapek bold minggu ni.. cibai Roy.. hehe.






Boleh dikatakan minggu ni adalah 'hadiah perkahwinan' daripada rakan2 untuk aku n Roy, ngan point 100++, team aku n Roy melangkah naik beberapa tangga ke atas liga Raub Championship ni. Terima kasih kawan2.. kekekeh.. terutamanya kepada Amin yang berkorban dan Didi yang terus ikhlas memegang tampuk pemerintahan reban (seperti gambar di atas)

Harapan aku, biarlah tunjang pencaturan reban kita boleh diberi kepada kekanda Didi, Yusri Del Piero yang beberapa minggu ni menyepikan diri dari blog kita mahupun post msg di Yahoo sanun.

Sehingga berjumpa lagi, jangan marah ha.. bubuy

2 comments:

  1. sory amin, uniform ko kena pakai short. Banding ngan didi, dia ada pangkat tinggi lagi dari kao.. kekeheh.. huhu!

    ReplyDelete
  2. hahaha.. asan.. kita kene maintain.. jadi kene kuatkan lagi ilmu kita ni.. hehe.. minggu ni tersilap percaturan.. mentua dtg umah.. tak sempat tukar player..

    p/s: nak tukar player last minit bleh.. tp kene apply broadband takpun streamyx dah ni.. tak bleh tahannnn..

    ReplyDelete