Friday, January 30, 2009

Weekly Performance : WEEK 22


Juga, sekali lagi, nasib aku untuk merangkul bold untuk season ni masih lagi tidak kesampaian, memula ingat dah confiden gerenti aku bold untuk WEEK 22 ni, tapi team devils paradise plak yang dimanagerkan oleh Cikgu Wandi tetiba je nasib bleh bold . hehe, kebetulan cam kropol minggu lepas - jgn marah ha.

Tapi aku tak berapa kisah sangat, janji aku duk atas amin, didi, yus n itik - itu sudah memadai bagi aku.. kekeh. Aku ternanti2 sangat bila yus nak masuk dalam region reban ni. Maybe a few weeks lagi kot, kita nantikan yek. Kalu cam itik tu, aku tak kisah sangat sebab dia memang ayam, berkokok sekejab n time dah jatuh, sunyi sepi tanpa kabar berita.. menyuruk atau menangis sendiri.. siapa yang tahu.. hehe

Ok, kepada ayam2 di bawah, jgn hangin, usaha tangga kejayaan, jgn putus asa sampai tak tukar player kay.. bubuy

2 comments:

  1. ai, makin pupus kepopulariti blog ni. Mementang aku dah naik rank, korang purak2 bisu ek.
    Time aku kat bawah, bersatu padu mgutuk aku, cheh!

    ReplyDelete
  2. bersatu kita bersatu..
    untuk kuar dari reban..

    ReplyDelete