Friday, January 23, 2009

Weekly Performance : WEEK 21


Masih lagi bukan minggu untuk aku bold untuk pertama kalinya season ni. Tapi itu tidaklah menjadi tekanan dalam hidup ini tatkala aku sekarang sedang ranum di tempat yang ke-3, pencapaian terbaik season 2008-2009 ni, meninggalkan ayam2 yang tak pernah mengaku ayam walaupun acap kali aku mendedahkan mereka dalam keadaan telanjang (rujuk post Weekly Performance : WEEK 20)

Week 21 membezakan team aku 4 points je ngan bolder kita, En Kropol, team Panthers..

Semoga semangat juang kita bertahan hingga ke akhir season, bukanlah alasan, dah hampir ke zon relegate beranggapan tak bleh ke atas- lihatlah donia, aku dari no 15 n skrang sudah pun berada di tempat ke-3. Rezeki ada di mana2, apa yang perlu kita buat, adalah terus mencari ..

Go go go!

3 comments:

  1. Ko patut cari gambo die yg ala2 faizal tahir at AJL

    ReplyDelete
  2. berjaya akhirnya mendapat bold...iye rr hasan idup kat atas tanpa tekanan...

    ReplyDelete
  3. aku rasa itu keropol aku kenal lah, junior team ragbi aku dulu itm pahang

    ReplyDelete