Friday, April 24, 2009

Weekly Performance : WEEK 31

Aku baru je buat artikel tentang Wandi ni (rujuk Hall of Fame : Season 2004/2005), tetiba plak dia bleh bold WEEK 31 nih. Sebenarnya aku sendiri pun xperasan team devils paradise ni, sebab kekadang naik, top ten n kebanyakannya ada di bawah ler - tak mengancam aku pun, so memang aku tidak menyedari kehadiranmu di sisiku.. hehe (jgn marah cikgu)

Boleh dikatakan lumayan gak point kita minggu ni, sapa yang xbeli Ashavin atau Torres, memang berasa amat tertekan, nak-nak di waktu-waktu pengakhiran season 2008/2009 ni. Kalau nengok world punya rank, highest point diorang dapat ialah 200.5! - so, kalau takat 130++ something, apa la sangat kan..

Perubahan rank masih lagi terjadi, sama ada dalam top 5, mahupun di dalam reban itu sendiri. Ketua Pemberontak Ayam2 Di Perantauan Raub, En Yusri, sudah pun berada di tempat ke-4, membenam owner Anak-Pahang.Net ke tempat ke-8 sekali gus ditabalkan Presiden Reban untuk minggu ni.

Walaubagaimanapun jangan kita berputus harapan, tinggal 5 game untuk season ni (atau 6 game untuk MU n Wigan) boleh mengubah kehidupan kita dalam bidang football fantasy. Usaha tangga kejayaan, jangan berjanji untuk melarikan diri- nasihat aku selalu kepada rakan-rakan seperjuangan.

Rezeki tidak datang bergolek, selalu2 lah nengok Football Forecast kat ESPN.. hehe. Bubuy!

3 comments:

  1. Point tak jauh... jaga la weiii.... Ass-Shut-Vit (bobi)

    ReplyDelete
  2. Kalu faizul ke, atau kropol yg jerit cm ko tu, aku cuak gak a sket. Tp suara ko cm sayup2 je wei.. Haha! (bongkaknya aku)

    ReplyDelete
  3. ala, takkan mrajuk plak - actly ko a geng pling sporting, org lain kutuk org kuat, bila kena, hilang entah ke mana.. kekeh!

    ReplyDelete