Thursday, September 17, 2009

Weekly Performance : WEEK 4

Ye, ni lah orangnya, Saifi atau team fantasynya, JambanMU FC. Memang tepat pada hemat aku, pemilik team ni adalah seorang penyokong kelab lain yang sama seperti aku, anti-MU.com. hehe. Diperkenalkan oleh Azry kepada liga Fantasy Football Raub ni. Berumur 28 tahun, suka berkenalan dengan rakan-rakan baru (hehe), berasal dari Batu Pahat, Johor, bold pada Week 4 ni ngan point 108.5.

Tahniah diucapkan, kerana beliau merupakan insan pertama (newbies) dalam league yang bold selain dari 3 orang lama dari minggu2 yang lepas.

Sory, kerana agak terlewat gak aku post review ni - internet susah le, nak buat kat sekolah rasa cam makan gaji buta plak. So, time keje, kita keje, time berseronok, kita enjoy yeah! time kena kutuk, jangan nangis ek.
Sehingga kini, pas dah hampir 3 minggu dateline contest ni close, rasanya semua masih lagi mencari2 rentak kemenangan. Team aku, alhamdulillah ok, bermula dengan agak baik season ni. Kepada rerakan yang berada dalam Reban (rank 8 ke bawah) buat masa ni, jangan risau, champion yang hensem season lepas pun pernah suatu ketika menghuni Reban (sejauh rank 15), tapi akhirnya berjaya juga merangkul kejuaraan dengan megah sekali.. hehe.

Pesanan penganjur; jangan lah cepat berputus asa, usaha tangga kejayaan. Kalu dah awal2 season ni, dah nangis keciwa, maka cadangan aku pakailah skirt pergilah ke lorong2 gelap untuk menjual kehormatan anda sebagai seorang gay..kerana itu adalah yang terbaik utk anda kekeh. Hanya mereka yang kompeten dan bersemangat waja saje yang layak berada di liga nih.. no cry babies ya.

Okey, rasanya tu jek - banyak cakap krang kurang plak pahala posa aku. Hehe.

Kalu ada game di padang sehingga full time kita stay lagi,
Kalu ada umur yang panjang sehingga kita berjumpa lagi.

Selamat menyambut Aidilfitri ujung minggu nih, bersama kita dihidangkan pula ngan game
Chelsea v Spurs dan
Man
U v Man City.. go go go!

p/s: malas nak cakap pasal game EPL minggu lepas.. you know (damn Adebayos!)

2 comments:

  1. chais! jgn berani2 nak sebut ttg budak itam togo tu

    minggu ni, aku beli rooney utk hancurkan Man City!!

    ReplyDelete