Wednesday, December 23, 2009

Weekly Performance : WEEK 16

Berakhir lagi satu minggu EPL. Untuk manager2 fantasy, ni dah masuk WEEK 16 untuk Yahoo!, dan kalu untuk real-time league, dah main 18 match (tak semua team tapi kebanyakannya la kan). WEEK 16 baru ni memang banyak mengecewakan manager2 fantasy. Kalau kita nengok sendiri kat league Raub Championship, lebih kurang 45 point/team je secara puratanya dari 26 team. Roy yang bold pun, baru dapat 76.5 point jek - merupakan point bold paling rendah season nih. Teruk, kecewa, sakit jiwa, gigit remote Astro dan memacam perilaku manusia yang tak dapat digambarkan dengan perkataan disebabkan oleh form player EPL minggu nih. Bukan kata semua player tak form, tapi sangkakan cerah di waktu petang (sebab nak main bula), tapi hujan di tengah hari hinggalah malam. Player2 star dan harapan untuk kutip point banyak, tak kesampaian, malahan lagi teruk lagi dengan sesetengah dari mereka mendapat (-)negative point cam Torres, Defoe dan lain2.

Tambah lagi, seperti menyapu lada di luka, game Wigan vs Bolton pada pagi Selasa bleh plak postpone disebabkan faktor salji yang turun yang berkebarangkalian boleh membahayakan penonton di DW Stadium sanun. Nasib aku takde player Wigan n Bolton, kalu tak makin dekat gak team Football System yang dah menduduki tempat ke-2 liga ngan team aku. Tu la roy, walaupun ko lahir sehari atau beberapa jam awal dari aku, tapi ko kena ingat, tua tak semestinya akan lebih hensem.. haha.

Kita nengok sejauh mana sebenarnya team Football System ni, mungkin nasib je ke atau kebetulan, nengok line-up dia;

Hahnemann (Wolves) - 18 aku pun ada dia, pelik, camana roy ada gak ni? kebetulan?

Vermaelen (Arsenal) - 9
Scharner (Wigan) - 0 nasib tak main.. hehe
Neill (Everton) - 2.5

Arshavin (Arsenal) - 7
A. Young (Villa) - 12
Walcott (Arsenal) - 1.5
Nasri (Arsenal) - 3 harapan aku sebelum game, tapi hampeh bergaduh plak
Petrov (Villa) - 8

Doyle (Wolves) - 15.5
Adebayor (Man City) - 0

Sebenarnya kita susah nak dapat point minggu ni sebab team2 harapan kalah, contoh cam MU ngan Liverpool. Takziah diucapkan kepada semua fan club2 yang disebutkan diatas.. hehe. Jangan keciwa, mahupun hangin. Memang team anda tak best, nak buat camane kan? haha.

Semoga minggu yang mendatang ni, form kita akan lebih bagus lagi menjadikan liga Raub Championship lebih sengit cam EPL skrang. Time kasih kepada pengunjung blog ni dan kawan2 yang menyumbang, moga blog ni dapat menyumbang ke arah kita mencari ilmu dan kemenangan.. hehe

Bye-bye!

No comments:

Post a Comment