Wednesday, December 28, 2011

Hall of Fame : SEASON 2010/2011

Kembali menulis di sini. Memang lama gilo dah tak post apa-apa kat sini - baru dua orang anak, dah macam jadi PM. Tak sempat, bila ada masa, idea plak tak de. Ni baru nak ada, tu pun setelah dikenakan dengan 28 point minggu lepas!, memang hina gile rasa. Takpe, peringatan untuk champion ini beraksi dengan sepenuh kuasa. POWER UP!!

Season 2010/2011

Mementang aku tak menang season lepas, lambat-lambat je buat review.. hehe. Takpe, ni khas untuk ko, Yus. Pui!

Menampilkan Man Utd sebagai pemenang EPL. Arsenal dapat gak tempat dalam Champions League, dan sekarang tinggal dia dan Chelsea sahaja beraksi dalam liga handalan itu. Man U mana? - main Europa League? Liga hina tu? haha. Bergelumbang la semua fan Man U dengan taik-taik hinaan kelab bawahan.

Aku, secara ikhlasnya, memang nak menang liga Raub Championship kita ni buat 3 kali berturut-turut melengkapkan hatrik. Tetapi hati kecilku berkata; "kalau aku asyik menang je, mesti bebudak ni jadi boring dan putus asa untuk season-season yang mendatang". Abis tu, boring la aku, takde keseronokan kalau tiada ayam di reban nanti? (buat info untuk pembaca, aku ni memang suka makan ayam.. hehe), so dengan tak ikhlasnya aku ala-ala tutup mata je tuko player last gameweek season 2010/11, dan.. ia berhasil. Tahniah Yus, dengan team Juventus Rawang.

Dengan berpandukan table di sebelah, boleh kita rungkaikan bahawa, tidaklah jauh pun kan antara team penganjur (NASIRA 8) dan Juventus Rawang (dah aku cakap, memang aku bagi je.. haha). Yang lain di bawah, hanya meminta simpati kerajaan Barisan Nasional untuk meneruskan kehidupan di gelangan reban. hehe.

Kesimpulannya;

Champion: Yusri KRU (Juventus Rawang)








Runner Up: Penganjur Yang Hensem (NASIRA 8)








Third Place: Kropol Tersang Boy (Panthers III)








Fourth Place: Alif Skrtel (THE KOP)








Fifth Place: Didi Alias (Liversuarez)









Season 2011/12 Performance


Rajah di atas menunjukkan performance top 5 dari season 2010/11 untuk season 2011/12 hingga ke gameweek 18. Tak guna leading awal-awal jika kecundang di akhiran.. hehe. Kalau nak motivasi lebih, sila kaji line warna merah.

Selamat berfantasi (bukan masturbate ye.. haha)

2 comments:

  1. wahahahaha.... pengulas sukan hasbulah awang...

    ReplyDelete
  2. Kekadang syok gak ngulas, bila time ada idea ler. Nak2 ngutuk.. huhu!
    Nangis!

    ReplyDelete